úterý 17. května 2011

Slonííík R.I.P.

Taky vás dostalo nedávné úmrtí sloníka z ostravské ZOO? :(
Mě moc, a to mi málokterá zpráva vžene slzu do oka (např. u reklam jsem teda fakt nebrečela ani jako šestinedělka). Ovšem "velká sloní tragédie" (jak úhyn nazvala TV N@va), mě rozesmutnila moc.

Malou útěchou a památkou na statečného bojovníka s chobůtkem z Ostravy může být tento krásný "Slon indiový" (alias Elephas Indios Didymosis) - z TBW, zhotoven ze sraženého vlněného india podle tohoto návodu.


3 komentáře:

  1. Teda, i když je to smutné, tak sloník je krásný, moc se Ti povedl!!!
    Copa je to za zmasakrovaného chudáka, teď myslím to indio :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, tohoto dělala Karen.
    Náš chudák je teprve nastříhaný a čeká, až se budu nudit. Bude z několika různých indií, nech se překvapit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, já mám občas pomalé vedení, rychle čtu na přeskáčku, zbytek domyslím :-)) Tak ať se povede i ten Tvůj ;-)

    OdpovědětVymazat