pátek 10. června 2011

Indio Antracit s konopím

Indio Anthrazit mit Hanf LE
Datum vydání: 18.5.2011
Složení: 50% bavlna / 50% konopí (na cedulce je 60/40)
barva vláken uhlově šedá a přírodní
Vel. 4 za 95.00 €
Vel. 5 za 99.00 €
Vel. 6 za 109.00 €
Vel. 7 za 119.00 € 


Po konopné Trávě nás Didymos oblažil dalším příjemným modelem konopí. Zprvu jsem jej přijala vlažně. Podle mého (nepříliš vysokého) očekávání dorazilo indio, které vypadalo jako následek vášnivé noci mezi Černobílým indiem a Zinkem a podle mě se klidně mohlo jmenovat Asfalt. Pro milovníka barev mého typu nic moc. Přesto se Antracit rozhodl, že se mi prostě zalíbí a už z krabice na mě svůdně pomrkával. Na omak mi přišel o malinko silnější než Tráva, rozdíl přitom dělá jen pár gramů. Po vyprání krásně změkl a je takový příjemně hladký a kluzký, velice se dobře se s ním váže, nedrhne, přitom je v úvazu stabilní, nepovoluje. Po krátkém ponošení už se mi zamlouval, po každém dalším dál rozehrával svůj šarm a po náročném výletě v horkém sobotním odpoledni na Rabijádu už jsem ho milovala úplně. Ten šátek je pro nás ta pravá letní náhrada za Agave! Je vzdušný, nadýchaný, nekrčí se tolik, nosič se v něm nepotí a je fakt pohodlný na ramenou.
A navíc elegantní a unisex, patří mezi takovéty chanelovsky klasické šáky, se kterými člověk neudělá chybu, má kvalitu a ještě šik. Edel kousek do šátníku!


Tímto uzavírám limitky Jara 2011 a příští dojmy (z nových Vlnek Leander) už napíšu pod Léto 2011.

Žádné komentáře:

Okomentovat