sobota 10. září 2011

Indio Mare

Indio Mare LE

100% bavlna
barva vláken mořská modrá a natur
Gr. 6 za 95.00 €




Indio Mare nás poněkud napínalo. Zprvu bylo jeho uvedení (spolu s Indio Monti) ohlášeno na pátek 19.srpna,  brzy však začaly prosakovat informace, že celý náklad byl rozebrán mezi prodejci již na Innatexu a do nabídky široké veřejnosti se vůbec nedostane. Tentýž den, kdy mělo být uvedeno, mě kontaktoval prodejce v Holandsku s tím, že svůj náklad právě dostal a jedno mi  posílá. Byla jsem potěšená a rozčarována (přístupem Didymosu) zároveň.
Nakonec to nebylo tak horké a v den, kdy mi dorazilo moje Mare, se malý náklad ve vel. 6 objevil přece jen i v eshopu Didymosu, kde byl během chvilky rozebrán.

Mare je krásné, středně silné indio, které mě hned na první pohled nesmírně potěšilo tím, že má zatkané okraje (lemy), tak jak tomu bývalo u všech indií do r. 2009, nikoli pouze založené, jak tomu bylo od jara 2009 u Tisu, Zinku, Ibišku a dalších. Moje radost z Mare by byla o něco větší, kdyby byl podíl krásné modré mořské barvy větší oproti natur. Vždyť Rosé, Puder nebo Erba jsou krásná hlavně proto, že přírodní vlákno je v menšině a india jsou krásně sytá a barevná. Mare by moc slušelo, kdyby bylo sytější, takto vypadá jako něco mezi Karibikem a Lagunou, což mi přijde škoda.


Co se týká vlastností Mare, nemůžu je úplně posoudit, protože Samík prožívá silné líbánky s Karibkami a Gekony Antigua a do ničeho jiného ho nelze na delší dobu navázat. Nicméně aspoň můžu říct, že se neztotožňuji s názorem, že je tlusťoch (má v 6ce 742g), spíš je po vyprání nadýchaný, což mu přidává na objemu.
Rozhodně ho ale nechci shazovat, je to moc pěkné a slušivé indio. Možná by bylo šťastnější jeho příchod načasovat na začátek sezóny, než na její konec. Didy, polepši se malinko ;)


zatkané lemy

Žádné komentáře:

Okomentovat