sobota 9. července 2011

Slepičí úlet ;)

Ač nerada, dneska kousnu do kyselého jablka a vyperu tady kopičku špinavého prádla. 
Nejen kvůli tomu, že se mě na to od té doby pár lidí zeptalo,  ale kvůli několika udiveným reakcím, které se objevily poté, co moje sestra rozčeřila poklidné vody Nošení dětí ve fotogaleri svým komentářem pod jednou z fotek Lulany.
Musím říct, že s invektivama Lulany a jejím a názorem, že jsem píííí...p dokážu opravdu naprosto nedotčeně fungovat a neměla jsem doposud potřebu to nijak řešit, ale nedotýká se mě to jen do té míry, dokud to nezačne ovlivňovat moje vztahy uvnitř nosící komunity, což se stalo. 




Nicméně - onen emotivní komentář mojí ségry zněl takto:
"Lulanko:
to je moc dobře, že jsi zjistila, že batoh s dvojkou je možno uvázat, aniž bys byla strašně malá nebo útlá, nebo jak jsi to loni odůvodnila v diskusi Nošenců, kde jsi na toto téma tak vehementně stírala Fidorku.Tak by nebylo od věci se jí teď zpětně za ten agresivní výpad omluvit. Pro osvěžení paměti: http://fora.babinet.cz/viewtopic.php?id=43052&p=4

A pokud jsi třeba změnila názor i na to, že je Fidorka PÍČA, tak by ses jí mohla omluvit i za tohle, co myslíš?
"
Komentář totiž náležel k fotce, na které se Lulana zvěčnila s úvazem "batoh" s šátkem velikosti 2 (fotka byla VěrKou později na žádost Lulany smazána). Nezasvěcení tleskali, jak je Lulča úžasná a má pas útlý, úplně jako císařovna Sissy, někteří ze zasvěcených jenom zírali. Je to totiž přesně rok, co se na Babinetu v diskusi v odkazu výše řešila otázka, jestli se dá s šátkem velikosti 2 uvázat batoh, či nikoli. Moje odpověď byla že ano, protože mě to pár týdnů předtím šlo a tak jsem tazatelce, (mmch. štíhlé holce s 8miměsíčním batoletem) napsala, že podle mého názoru by batoh s takovou délkou dala. 
(Celá debata je v odkazu, ale komu by se nechtělo probírat všemi příspěvky (jde o příspěvky #82-132), vypíchnu jen ty zásadní, přičemž nic není vytrženo z kontextu nebo jinak zmanipulované, nechť si každý udělá obrázek sám:

Lulanin názor zněl jasně:



Tím je tedy zodpovězena otázka, proč moje ségra (a nejen ona) reagovala jak reagovala ve svém komentáři pod fotkou Lulany s dvojkovým batohem.

Následovalo to, co úzce souvisí s druhou částí komentáře. 
Zatímco se mi nelíbilo že ze mě někdo dělá blbce a veřejně zpochybňuje nějaké moje tvrzení, napsala jsem k tomu rovněž své:



Následně jsem byla nejdříve podezřívána z úpalu a nedokrvení mozku, možná vtipné, ale neviděla jsem důvod proč si to nechat líbit (a nevidím ho ani s ročním odstupem), takže jsem přešla z obrany do útoku:


Abych byla později oblažena následovně soukromými zprávami:

Výlevy bez komentáře, ale ta poznámka o psaní komentářů mě obzvlášť zaujala. Prošla jsem si Lulaninu fotogalerii a nic nenašla, tak jsem se obrátila na VěrKu, jestli by mi mohla objasnit o co jde. Odpověď jsem dostala obratem a tak jsem ji taky obratem Lulaně poslala:






Tím jsem naši debatu považovala za oboustranně uzavřenou, bohužel se časem ukázalo že ne úplně, příležitostně tu a tam najdu nějaké "milé" poznámky nebo snižování skóre hodnocení pod mými fotkami na ND, ale to fakt nevypovídá nic o mně, nýbrž o autorce samé. HOWGH!

PS: Mmch. je naivní kontaktovat mě pod jinými nicky pod záminkou koupě. Zvlášť když potenciální kupující (v jednom případě KLVKA z ND) měla na svém facebookovém profilu Lulanu v přátelích a bylo evidentní, že jsou v reálu sestry (profily už mají dneska holky upravené, ale já mám printscreen ;)).
Proto po této zkušenosti už prodávám pouze známým mimo suitu kolem Lulany, přes třetí osobu, nebo nejlépe bez starostí do zahraničí. Tímto se omlouvám všem slušným zájemcům, kterým jsem někdy nevyhověla nebo nevyhovím.

Žádné komentáře:

Okomentovat